يکي هست، ديگه نيست

[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]
بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

امکانات جانبی

يکي هست، ديگه نيست

بازدید: 1878


خواننده جوان و محبوب موسيقي پاپ کشورمان که از مدت‌ها پيش با بيماري سرطان دست و پنجه نرم مي‌کرد روز 16 آبان ماه به علت وخامت حالش به بخش ICU بيمارستان بهمن منتقل شد. اما متأسفانه بيش از يک هفته نتوانست مقاومت کند و ديروز در سن 30 سالگي درگذشت. در اين مدت چهره‌هاي سرشناس سينما، موسيقي و همچنين ورزش جوياي احوال او بودند و بارها به عيادتش رفتند. پس از فوت مرتضي پاشايي، تعداد زيادي از فوتباليست‌ها با قراردادن عکسي از اين خواننده، درگذشتش را تسليت گفتند.

کاور سياه جادوگر
علي کريمي پيش از اين عکسي از پاشايي را در اينستاگرامش قرار داده بود و با نوشتن «پاشو مرد» سعي کرده بود به او روحيه بدهد. پس از انتشار خبر فوت اين خواننده، جادوگر عکسي تمام مشکي در صفحه شخصي‌اش گذاشت تا شدت غم و اندوهش از اين واقعه را نشان دهد. او زير عکس، خيلي کوتاه نوشته: «خدا به همراهت، روحت شاد».

شماره 7 در کنار پاشايي
اسطوره آبي‌پوشان نيز نسبت به اين اتفاق تأسفبار، واکنش نشان داد. فرهاد مجيدي عکسي از خودش در کنار پاشايي را که ظاهرا در يکي از کنسرت‌هاي او گرفته شده در اينستاگرام قرار داده و تنها به گفتن يک جمله بسنده کرده: «روحت شاد».

خوشا به حال فرشتگان 
کاپيتان زردپوشان اصفهاني عکسي در کنار خواننده مرحوم پاپ در صفحه‌اش قرار داده که در آن زمان، پاشايي با وجود بيماري، کنسرت‌هايش را برگزار مي‌کرده است. هادي عقيلي در متني احساسي براي او نوشته: «مرتضي عزيز... خوشحالم که پيش از کوچ کردنت به آسمان با تو از نزديک آشنا شدم. افسوس به حال ما که ديگر بين ما نيستي و خوشا به حال فرشتگان که اکنون صداي گرم تو نوازنده گوش آنهاست.»

يکي که ديگر نيست 
اين عکس،‌يکي از پرکاربردترين تصاوير بين سلبريتي‌ها براي تسليت اين واقعه بود. کاپيتان آبي‌پوشان اين عکس را روي صفحه‌اش گذاشته که روي آن يکي از معروف‌ترين ترانه‌هاي پاشايي با کمي تغيير به فوتش ارتباط داده شده است. «يکي هست» آهنگي بود که اين خواننده با آن به شهرت رسيد و حالا «ديگه نيست» مقابل نام اين ترانه قرار گرفته است.

پيام تسليت ياغي کوچک 
در بين پرسپوليسي‌ها هم پيام صادقيان، شاخص‌ترين چهره‌اي است که اين واقعه را تسليت گفته است. ياغي سرخپوشان، عکسي همانند اميرحسين صادقي در اينستاگرامش گذاشته و زير آن نوشته: «روحش شاد».

وقتي پاشايي سرطان نداشت 
شيث رضايي نيز مانند ديگر فوتباليست‌ها فوت پاشايي را تسليت گفت، اما نکته جالب، عکسي است که او در صفحه شخصي‌اش قرار داده. او چند روز قبل از درگذشت اين خواننده، ‌عکسي قديمي در کنار او منتشر کرد. در اين عکس، هنوز بيماري پاشايي شدت نگرفته بود و موهاي بلندش را داشت.

خدايا با مرتضي مهربان باش 
ستاره‌ سال‌هاي نه‌چندان دور سرخابي‌ها جمله‌ جالبي بر روي يکي از عکس‌هاي پاشايي قرار داده و در فضاي مجازي گذاشته است. عليرضا نيکبخت واحدي نوشته: «خدايا مرتضي مهربان بود. با او مهربان باش». 
*** 
چهره‌هاي سرشناس ديگري چه در فوتبال و چه در ديگر حوزه‌ها در شبکه‌هاي مجازي، تأسف خود را از اين اتفاق دلخراش ابراز کردند. 
ابراهيم شکوري، اميرحسين اصلانيان، مهدي اميرآبادي، حامد لک، محمد نصرتي،‌ حسين ماهيني، محسن بنگر، بهادر عبدي، رضا صادقي،‌حنيف عمران‌زاده، محسن يگانه، محسن تنابنده، علي ضيا، يعقوب کريمي، سعيد عزت‌اللهي، اميرحسين فشنگچي، حميد عسکري، شجاع خليل‌زاده، مهراب قاسم‌خاني، بهرام رادان، امير جعفري، فرزاد فرزين، هادي طباطبايي، رضا يزداني، يغما گلرويي، محمد قاضي، بهداد سليمي، محمدرضا خانزاده، آرش برهاني و خيلي‌هاي ديگر با انتشار عکس و متن نسبت به اين حادثه واکنش نشان دادند.

تخت خالي مرتضي
به جرأت مي‌توان تأثربرانگيزترين عکسي که از پاشايي منتشر شده را، اين عکس دانست که در صفحه اصلي اين خواننده در اينستاگرام قرار گرفته. تختي خالي که شال اين خواننده روي رختخوابش است اما او ديگر نيست تا روي آن بخوابد. 

مراسم تشييع پيکر مرتضي پاشايي، صبح روز يکشنبه 25 آبان ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 25 آبان 1393 ساعت: 4:18 منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

مطالب مرتبط

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 43
کل نظرات کل نظرات : 1
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 39
بازدید دیروز بازدید دیروز : 72
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 7
آي پي امروز آي پي امروز : 13
آي پي ديروز آي title=پي ديروز : 24
بازدید هفته بازدید هفته : 441
بازدید ماه بازدید ماه : 880
بازدید سال بازدید سال : 2269
بازدید کلی بازدید کلی : 419740

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.190.156.212
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

سایت رسمی عباس جوادی
سلام دوستان از اینکه به ما سر زدین متشکریم

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت رسمی عباس جوادی و آدرس abbas-javadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود